kızdırma bujisi servis ışığının yanması

Motor tipleri (Benzinli, Dizel ve LPG), Yakıtlar çeşitleriyle ilgili konular...

Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti ugurluhan » 18 Ocak 2011 20:48

Konu dizelde enjeksiyon sistemi olduğunda kesinlikle servise gidilmeli bence. Çevremde bu tip sorunlarla kim uğraştıysa sonunda orjinal parçalarla serviste aldı soluğu. Sanayi ustaları iyi niyetli birşeyler yapmaya çalışıyorlar belki ama malesef bazı konularda bilmedikleri çok şey de var. Belki de enjektörleri onlar bozdu. Olabilirde olmayabilirde. Ama böyle hassas konularda pahalı da olsa servise gidilmeli. Dediğiniz gibi en azından 2 yıl garanti olayıda var... Geçmiş olsun. Orjinal enjektörleri siz temin etmeye çalışın belki daha ucuza mal olur.
ugurluhan
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 171
Kayıt: 28 Ekim 2008 18:30
Marka & Model: MEGANE 3 HB Dyn
Motor Tipi & Gücü: 1.5 DCi 105HP
Kilometre: 18000
Yakıt: Euro Dizel (SHELL)
Lastik Markası: Turanza ER300
İsim ve Şehir: ANKARA


Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti Sani » 18 Ocak 2011 22:15

4 enjektöre 1635tl ise hemde yetkili servisteyse iyi ki renault almışım. 3 senede bir değiştirsem yeridir enjektörleri :)
Ford'ta takım enjektörler marka ve modeline göre 2000'den başlıyor, 3500'e kadar çıkıyorlar...
Sani
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 897
Kayıt: 08 Aralık 2009 17:04
Marka & Model: 09 Megane3
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 105hp
Kilometre: 0
Yakıt: Opet Eurodiesel
Lastik Markası: Goodyear
İsim ve Şehir: İstanbul

Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti svc » 19 Ocak 2011 09:20

Arkadaşlar hepinize ilginiz için çok teşekür ederim. Sanayide ustalarla çok uğraştım, Uğurluhan'ın da söylediği gibi ustalar belki iyi niyetli ama gerçekten bu tür arızalarda hem yeterince bilgileri, hemde ellerinde techizatları yok, bundan dolayı gereksiz yere 300 tl mi hemde zamanımı boşuna harcadım, bir türlü arızayı çözemediler, bende şunu anladım, enjektör işi çok ince iş kesinlikle yetkili serviste halledilmeli.Orjinal parçaları dışardan alsaydım serviste taktırabilir miydim acaba????
svc
UZMAN ÇAVUŞ
UZMAN ÇAVUŞ
 
İleti: 58
Kayıt: 13 Aralık 2010 14:47
Marka & Model: ClioII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65HP
Kilometre: 163000
Yakıt: SHELL V-MAX
Lastik Markası: FALKEN
İsim ve Şehir: Serdar VELİ /AYDIN

Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti Sani » 20 Ocak 2011 00:15

Renault u bilmiyorum ama Ford'um varken, orjinal ve faturalı ürün alırsanız, kesinlikle kullanmak zorundaydılar. Hemde garantiniz varsa bozdurmadan.
Sani
BİNBAŞI
BİNBAŞI
 
İleti: 897
Kayıt: 08 Aralık 2009 17:04
Marka & Model: 09 Megane3
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 105hp
Kilometre: 0
Yakıt: Opet Eurodiesel
Lastik Markası: Goodyear
İsim ve Şehir: İstanbul

Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti svc » 21 Ocak 2011 12:59

ilk sahibi değilim,araç şu anda 157000 de, yakıtıda ilk başlarda opetden almıştım ama çok uzun süre olmadı, daha sonra hep shell den alırım, tabiki euro dizel zaten araç 6 aydan beri bende öncesini bilmiyorum, bence bu tür arızaların başlıca sebebi yakıt...
svc
UZMAN ÇAVUŞ
UZMAN ÇAVUŞ
 
İleti: 58
Kayıt: 13 Aralık 2010 14:47
Marka & Model: ClioII
Motor Tipi & Gücü: 1.5DCI 65HP
Kilometre: 163000
Yakıt: SHELL V-MAX
Lastik Markası: FALKEN
İsim ve Şehir: Serdar VELİ /AYDIN

Re: kızdırma bujisi servis ışığının yanması

İleti mcoskunjfm » 24 Temmuz 2016 16:11

RAMPADA KIZDIRMA LAMBASI YANMASINA ÇÖZÜM
Merhaba arkadaslar bendede 2011 1.5dci ilk kasa kangoo var aynı problem bendede vardı . rampa cıkarken devir düşerken kızdırma lambası ve servis ışıgı yanıyordu ve vitesi düşürdügümde sönüyordu,
bu baya boyle devam etti ve ben forumları arastırdım ama net cevap bulamadım, ve tesadüf youtube da videoları izlerken yabancı birinin clio da egr walfi temizlediğini gördüm,
ben öyle arabanın orasını burasını sökmeye korkanlardan biri degilim ve kangonun egr walfi çok kolay sokuluyor,
derken söktüm ve kurumdan egr walf çalışmaz olmus görevini yerine getirmiyormuş, egr walf görev dışı oldugu için turboda görevini yapmıyor sanırım,
derken egr walfi tinerle ve eski diş fırcasıyla güzelce temizledim ve çalışır hale geldi aç kapa yapan bir walf,
sonra yerine tekrar güzelce taktım ama o günlerde cok fazla kullanmadım arabayı ve farkını hissedemedim,
ramazan bayram tatili yakındı, ankaradan afyona yaklaştıgımda köroğlu beli rampasında fark ettim servis ve kızdırma ışıgı artık yanmıyordu ve hanım cocuklar çanta ve yukler derken ben o rampayı 5. vitesle ve hiç devir düşmeden vites düşmeden cıktım,
umarım bu sorunu olan arkadaslara yardımcı olmusumdur, hiç turboyla baska bişeyle ugrasmayın bence hemen egr walfinizi temizleyin yada temizletin, kolaylıklarr dilerim
mcoskunjfm
ACEMI ER
ACEMI ER
 
İleti: 1
Kayıt: 24 Temmuz 2016 16:00
Marka & Model: ClioI
Motor Tipi & Gücü: 1.5dci
Kilometre: 100000
Yakıt: dizel
Lastik Markası: lassa
İsim ve Şehir: coskun ankara


Önceki

Motor ve Yakıt

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir