motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

Motor tipleri (Benzinli, Dizel ve LPG), Yakıtlar çeşitleriyle ilgili konular...

motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti murat87 » 13 Ekim 2009 16:54

arkadaşlar merhabalar araçta son zamanlarda sarsıntı problemi var bu gayet hissedilir düzeyde yalnız şöyle bi durum var çalıştıtırken ya da stop ederken çat die bi ses gelmiyo eski aracımda da öle olmuştu araya sünger sıkıştırıp idare etmiştim bu araç ise genellikle rampa yukarı 2000-3000 devirleri arasında sarsıntı yapıo düzde ya da tam gaz yapmadığımda sorun yok kalkışta hiç sorun yok rölantide yok devrini buldumu da yok aracı hafta sonu göttürcem ama bi bilgi alışverişinde bulunmak istedim araç dizel 65 hp clio 3
murat87
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 13 Şubat 2009 19:32
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: izmir


Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti Diablo » 13 Ekim 2009 19:22

murat87 demiş ki:arkadaşlar merhabalar araçta son zamanlarda sarsıntı problemi var bu gayet hissedilir düzeyde yalnız şöyle bi durum var çalıştıtırken ya da stop ederken çat die bi ses gelmiyo eski aracımda da öle olmuştu araya sünger sıkıştırıp idare etmiştim bu araç ise genellikle rampa yukarı 2000-3000 devirleri arasında sarsıntı yapıo düzde ya da tam gaz yapmadığımda sorun yok kalkışta hiç sorun yok rölantide yok devrini buldumu da yok aracı hafta sonu göttürcem ama bi bilgi alışverişinde bulunmak istedim araç dizel 65 hp clio 3



Büyük ihtimalle motor kulağında bir gevşeme olabilir..
Diablo
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 387
Kayıt: 01 Şubat 2009 03:02
Marka & Model: Clio III HB.
Motor Tipi & Gücü: 1.2 75Hp Authentique
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: ERMAN_İstanbul

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti ibom » 14 Ekim 2009 15:10

murat87 demiş ki:arkadaşlar merhabalar araçta son zamanlarda sarsıntı problemi var bu gayet hissedilir düzeyde yalnız şöyle bi durum var çalıştıtırken ya da stop ederken çat die bi ses gelmiyo eski aracımda da öle olmuştu araya sünger sıkıştırıp idare etmiştim bu araç ise genellikle rampa yukarı 2000-3000 devirleri arasında sarsıntı yapıo düzde ya da tam gaz yapmadığımda sorun yok kalkışta hiç sorun yok rölantide yok devrini buldumu da yok aracı hafta sonu göttürcem ama bi bilgi alışverişinde bulunmak istedim araç dizel 65 hp clio 3


bende de aynı sorun vardı motor kulak sağ alt takozunu ve şanzıman takozunu serviste değiştirdiler.(100 tl.) sorun bayağı yüzde 90 oranında çözüldü.yüzde 10 kısımda hava filtresini değiştirince çözüldü.
ibom
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 179
Kayıt: 16 Eylül 2009 16:12
Marka & Model: renault clio alize
Motor Tipi & Gücü: dci 65 hp
Kilometre: 78000
İsim ve Şehir: karaman

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti oguz1 » 14 Ekim 2009 15:50

Takoz ve filitre ile çözülmezse sorun enjektörlerin birisinin arızalı olması olabilir.
oguz1
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1068
Kayıt: 09 Haziran 2008 15:17
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,5 dci 80 bg
Kilometre: 122000
Yakıt: opet
Lastik Markası: tigar-lassa snoways
İsim ve Şehir: Murat İzmir

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti murat87 » 16 Ekim 2009 20:24

teşekkürler arkadaşlar yarın gidiyorum sanayiye görücez enejektörden olacağını sanmıyorum arkadaşım gaz yememe problemi arabanın gidişinde akselerasyonunda bi problem yok arkadaşın dediği gibi muhtemelen takozlardan birinde problem
murat87
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 13 Şubat 2009 19:32
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: izmir

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti ibom » 18 Ekim 2009 08:20

murat87 demiş ki:teşekkürler arkadaşlar yarın gidiyorum sanayiye görücez enejektörden olacağını sanmıyorum arkadaşım gaz yememe problemi arabanın gidişinde akselerasyonunda bi problem yok arkadaşın dediği gibi muhtemelen takozlardan birinde problem


yaptırdıysan sonucunu yazarmısın.arıza nerdenmiş.
ibom
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 179
Kayıt: 16 Eylül 2009 16:12
Marka & Model: renault clio alize
Motor Tipi & Gücü: dci 65 hp
Kilometre: 78000
İsim ve Şehir: karaman

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti murat87 » 18 Ekim 2009 15:29

arkadadşlar aks dan dolayı problem belli devir aralarıda olduğu için tamirciyi çok tutmadım o yüzden 2 hafta sonra burdura gidince halledicem aks fiyatları hakkında bilgisi olan var mı herif 400 lira civarındadır dedi
murat87
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 13 Şubat 2009 19:32
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: izmir

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti ibom » 18 Ekim 2009 22:33

murat87 demiş ki:arkadadşlar aks dan dolayı problem belli devir aralarıda olduğu için tamirciyi çok tutmadım o yüzden 2 hafta sonra burdura gidince halledicem aks fiyatları hakkında bilgisi olan var mı herif 400 lira civarındadır dedi


aks ile nasıl bir ilgisi olabilirmiş.öğrenmek açısından soruyorum.
ibom
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 179
Kayıt: 16 Eylül 2009 16:12
Marka & Model: renault clio alize
Motor Tipi & Gücü: dci 65 hp
Kilometre: 78000
İsim ve Şehir: karaman

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti murat87 » 21 Ekim 2009 00:17

valla dediki o devir aralığına geldiğinde yapar aksa balans yapılmaz değişecek ya orjinal alıcan ya çıkma bulucaksın 2000 3000 arası yapıyor o devirlerde kullanma rampa çıkarken çok gaza basma bişey olmaz dedi bu durumlardan nefret ediyorum herşeyi bilen bi abinin kardeşi olmak bu yüzden kötü herşeyimizi o halletti bugüne kadar sudan çıkmış balığa dönüyoruz ogün yine onu aradım :D bilyedendir dedi ama hıı dedim çok anlarım ya sözün özü 20 gün idare edicez memlekette boydan bi bakıma sokucam dönüşte istanbul ,ankara seferleri var :D
murat87
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 13 Şubat 2009 19:32
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: izmir

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti ibom » 21 Ekim 2009 10:03

murat87 demiş ki:valla dediki o devir aralığına geldiğinde yapar aksa balans yapılmaz değişecek ya orjinal alıcan ya çıkma bulucaksın 2000 3000 arası yapıyor o devirlerde kullanma rampa çıkarken çok gaza basma bişey olmaz dedi bu durumlardan nefret ediyorum herşeyi bilen bi abinin kardeşi olmak bu yüzden kötü herşeyimizi o halletti bugüne kadar sudan çıkmış balığa dönüyoruz ogün yine onu aradım :D bilyedendir dedi ama hıı dedim çok anlarım ya sözün özü 20 gün idare edicez memlekette boydan bi bakıma sokucam dönüşte istanbul ,ankara seferleri var :D


bende de aynı sorun vardı yukarıda sana yazmıştım.onları yaptırdınmı.birde ben kesin olmamakla birlikte yakıtında önemi var gibi geliyor..
ibom
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 179
Kayıt: 16 Eylül 2009 16:12
Marka & Model: renault clio alize
Motor Tipi & Gücü: dci 65 hp
Kilometre: 78000
İsim ve Şehir: karaman

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti murat87 » 21 Ekim 2009 20:28

takozda problem yok artı filtre değişeli 2000 km oldu olmadı yakıtta hep aynı yerden bpden alıyorum bu güne kadar hiç sorun yaşamadım 20 gün sonra tamamen yazabilirim şimdillik idare edicem sınvalar var zaten çok da lazım değil araba
murat87
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 13 Şubat 2009 19:32
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: izmir

Re: motor kulağı mı rot balans mı ?ya da ne?

İleti ibom » 03 Kasım 2009 08:12

murat87 demiş ki:takozda problem yok artı filtre değişeli 2000 km oldu olmadı yakıtta hep aynı yerden bpden alıyorum bu güne kadar hiç sorun yaşamadım 20 gün sonra tamamen yazabilirim şimdillik idare edicem sınvalar var zaten çok da lazım değil araba


arızayı yaptırınca neden kaynaklandığını yazarmısın.
ibom
ASTEĞMEN
ASTEĞMEN
 
İleti: 179
Kayıt: 16 Eylül 2009 16:12
Marka & Model: renault clio alize
Motor Tipi & Gücü: dci 65 hp
Kilometre: 78000
İsim ve Şehir: karaman



Motor ve Yakıt

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 25 misafir