semih89 demiş ki:arabayı alan herkes tepkisini dile getirsin bakalım o aynalar birden nasıl elektrikli oluyor, birden nasıl heryere lamba konuyor :) ben eminim ki adam akıllı clio megane kullananlar biraraya gelse en üst seviyeye kadar bu derdi iletse ve basında falan ciddi anlamda haber olsa bakın bakalım renault herkesi nasıl çağırıyor gelin ücretsiz takıcaz diye :) nerde... memleket koyun. kimse kusura bakmasın 2011 yılında satılan otantik clio 1975 model mercedesten binlerce kat daha donanımsız. 1989 renault 11 ile aynı donanımda :) o karbüratörlüydü pardon... renault'un suçu değil kusura bakmayın , alan adamlar bizleriz. o torpido lambasının renoya maliyeti 1lira olmaz bile. tüm araçları çağırda taksa malzemeden bakımlarda bunu ücretsiz taksa , bir reklama harcadığı paradan çok daha az masrafı olur. kusura bakmayın ama kimse araba alırken bagajı açıp içinde ampül var mı diye bakmaz , baktığı absdir teypdir klimadır vsdir. bunlar standart şeyler çünkü. sırf reno biraz daha kar edecek diye böyleşeylerden ödün veriyorsa ilerisi için ona sıkıntı olur. millet artık uyandı son yıllardaki satış rakamlarına bakarsanız bu çok açık . megane daki üstünlüğü artık hiçbir segmentte yok . ben şahsen Bursa'da üretilen bir arada Türkiye'de satılıyorsa en yüksek donanımda olmasını isterim uygun fiyatlara.
işin özü alan memnun satan memnunsa sıkıntı yok :) ama sakın üst donanımına binmeyin aracın soğumayın aracınızdan..
Hemen hemen tüm yorumlara göz gezdirmeye çalıştım. Bende şunları ekleyeyim aracımızı fazla büyütüp kendi kendimizi kandırmayalım. Reno clionun kendi segmentinde diğer muadillerinden üstünlükleride var üstün olmayan yönleride var bu herkesin kendi bakış açısıyla değişiyor.
2006 yılında ilk çıktığında o yılın dünyada yılın otomobili seçilmişti.
Baz versiyonları diğer rakiplerinde donanım olarak üstündü.
İç alan diğer muadillerinden üstündü.
Fren mesafesi üstündü.
n cap tan 5 yıldız alması muadillerinden üstündü
Şöförün görüş mesafesi muadillerinden üstündü.
Arka dingil mesafesi diğer muadillerinden üstündü.
Parça ve işçilik yerli otomobil olması sebebiyle (yan sanayisi ) uygundu.
Bunların üstüne 1.5 dizel motorun ekonomikliği, seriliği ve sorunsuzluğuda eklenince dünyada en pahalı yakıtı kullanan Türkiyede çoğu insanın benim gibi seçim sebebi oldu.
Benim eleştirim şu konuda olacak o yıllardada birlikte renault genel merkezine yazılarımızla ilettiğimiz kronik sorunların sahiplenilmemesi ve bu sorunları genel bir çağırma ile servise çağırarak halledilmemesinden gelmekteydi. Kronik sorunların büyük bir bölümünü garanti devam ederken forumumuzun yardımıyla erken teşhis edip hallettirdik. Garantinin bitmesinde 1 ay sonra başlayan sorunlara ise hala el attırmadım.
eğer üst segmen arabaya binerseniz o zaman anlıyorsunuz yerinizi yurdunuzu.