Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

Sıfır araç alırken dikkat edilmesi gerekenler, üzerinde durulması gereken noktalar.

Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti Birkan » 10 Mayıs 2010 12:50

Merhabalar önce kendimi tanıtayım adım Birkan 19 yaşındayım Manisa Salihli de yaşıyorum henüz clio'm yok herkese kazasız belasız sürüşler

Kısmetse anneme bir otomobil alacağız. Pazar günü Turgutlu Ordu bayii ne gidip araçları inceledik. Duster ın görüntüsünü beğendik ama donanımı zayıf olduğu için vazgeçtik

Sonra Clio ya baktık hoşumuza gitti. Araç hakkında gerekli bilgileri aldım ama kafamda iki soru işareti var

1.2 clio sıkışık trafikte max. ne kadar yakar acaba?

Son olarak da fiyatı haziran teslim 1.2 auth. 75 hp 25800 dedi 25500 a kapatırız gibi biraz daha zorlayabilirim

Aracın fiyatı nasıl? Daha düşük fiyat veren bayiiler var mı acaba?
Birkan
ACEMI ER
ACEMI ER
 
İleti: 1
Kayıt: 09 Mayıs 2010 21:48
Marka & Model: Clio III
Motor Tipi & Gücü: 75
Kilometre: 0
Yakıt: Shell
Lastik Markası: 185/60/15
İsim ve Şehir: Manisa


Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti impossible » 10 Mayıs 2010 18:12

önce 1,2 16v 75 hp, sonra 1,5 dci 65 hp ve simdi de son kasa 1,5 dci 70 hp exp+look paket sahibi olan biri olarak şunu söyliyeyim

(1,2 kullanan arkadaşlar bozulmasın hic)

1,2 gitmiyo abicim, kasa agır geliyor, eger diyorsan ki benim araba evin önünde dursun senede 5.000 anca yaparım, 2senede en fazla olsun 15.000 km olur diyorsan al, yoksa hic girme.. torku o kadar iyi diil, agresif kullanamazsın, hafif hafif hızlandırıp düsük hızlarda kullanacaksan iyi..


1,5 dizel extrem alan arkadas var 31e almış, authentique serisi de en düsük 28,5-29falandır, tercih senin, ihtiyacına göre belirle

son bişi......

1,2 benzinliyle 3.vitesle devri düşüp 2.vitese alınca arabayı bağırtan bi yol var, aynı yolu aynı şartlarda dizel clio III lerimle 5.vitesle cıktım?

tercih senin, ihtiyacların dogrultusunda hareket etmelisiniz, sonucta para kolay kazanılmıyor ki
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti MaYuCeL » 10 Mayıs 2010 19:44

Ben daha iki hafta önce 1.5 dci extreme aldım. 31.000'e Makyajlı makyajlı kullanıyorum. Arkadaşında dedigi gibi 1.2 ile 1.5 dci arasında bir kıyaslama yap. imkanların dahilinde ise 1.5 dci al derim ben.
MaYuCeL
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1158
Kayıt: 01 Mayıs 2010 09:08
Konum: İzmit/KOCAELİ
Marka & Model: ClioIII Faz2 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 87 hp
Kilometre: 82000
Yakıt: P.O.
Lastik Markası: Kumho 205/50 R16
İsim ve Şehir: Muhammet - KOCAELİ

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti oguz1 » 10 Mayıs 2010 21:10

Benzinli clio kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama kullanan arkadaşlar görüşlerini esirgemeyeceklerdir.
oguz1
Moderatör
Moderatör
 
İleti: 1073
Kayıt: 09 Haziran 2008 15:17
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1,5 dci 80 bg
Kilometre: 122000
Yakıt: opet
Lastik Markası: tigar-lassa snoways
İsim ve Şehir: Murat İzmir

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti umurcak » 10 Mayıs 2010 21:35

bizim arac 1.2 evet belki performans yönünden tepkileri cok anlık olmuyo ama yinede şehir içinde cok güzel performanslar alabilyrum 16V olması kalkıslarda etkiliyo biz cok gezen tcok yol yapan bir aile dğiliz bu yüzden 1.2 aldık ama emin ol arac 5 kişi ile klimalı bir sekilde bagaj full dolu uzun yolda gayet güzeldi 170 gördüm o sekilde..cok yol yapmıcaksan al ama cok yol yapıp birazda performans olsun diyosan 1.5 alabilirsn
umurcak
ÜSTEĞMEN
ÜSTEĞMEN
 
İleti: 437
Kayıt: 28 Eylül 2008 01:03
Konum: İSKENDERUN
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 0
Yakıt: opet 95 oktan
İsim ve Şehir: UMUR-iskenderun

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti AF890 » 11 Mayıs 2010 08:42

ailenin 2.aracı olacaksa, çoğunlukla şehir içi kullanılacaksanız vede çok fazla km yapmayacaksanız 1.2 alın ama sürekli kullanacaksanız kesinlikle tavsiye etmem, bence imkanlarınızı biraz daha zorlayıp dci alın, şimdiki aklım olsa ben dci alırdım hem de o zamanın 80hp'liklerden
AF890
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
ASTSUBAY BAŞ ÇAVUŞ
 
İleti: 105
Kayıt: 22 Şubat 2010 09:30
Marka & Model: 2008 Grand Tour Auth
Motor Tipi & Gücü: 1.2 16V
Kilometre: 76500
Yakıt: LPG
Lastik Markası: Lassa
İsim ve Şehir: Fatih Niğde

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti hasan » 12 Mayıs 2010 08:27

erim bey fiyat olarak ne düşünüyorsunuz aracınıza
hasan
ONBASI
ONBASI
 
İleti: 14
Kayıt: 22 Haziran 2009 13:25
Marka & Model: RENAULT CLIOIII
Kilometre: 0
İsim ve Şehir: ordu

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti impossible » 12 Mayıs 2010 21:43

hasan demiş ki:erim bey fiyat olarak ne düşünüyorsunuz aracınıza


valla 27 falandı galiba hasan..

erim bu arada burda, yani antalya da bi araba gördüm, seninkinin üst versiyonu :o
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti 59ANIL490 » 12 Mayıs 2010 21:59

Renault clio expression 1.4 16v en dolgun paketi olan serisi
59ANIL490
ER
ER
 
İleti: 8
Kayıt: 10 Mayıs 2010 19:01
Marka & Model: DSFCDSF
Motor Tipi & Gücü: FSDFDSF
Kilometre: 0
Yakıt: FSDFSDF
Lastik Markası: FDSFDSF
İsim ve Şehir: FDSFSDFSD

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti MaYuCeL » 15 Mayıs 2010 11:57

en dolgunu devrim abininki degil miydi?
MaYuCeL
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1158
Kayıt: 01 Mayıs 2010 09:08
Konum: İzmit/KOCAELİ
Marka & Model: ClioIII Faz2 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 87 hp
Kilometre: 82000
Yakıt: P.O.
Lastik Markası: Kumho 205/50 R16
İsim ve Şehir: Muhammet - KOCAELİ

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti Devrim » 15 Mayıs 2010 12:48

Nasıl yani, anlaşılmadı? :) Nerem dolgun kız? :D :D
Devrim
Site Admin
Site Admin
 
İleti: 3509
Kayıt: 09 Haziran 2008 02:41
Marka & Model: Clio III 2008 Auth.
Motor Tipi & Gücü: 1.5dCi 65hp
Kilometre: 120000
Yakıt: Total Eurodiesel
Lastik Markası: Kumho KW17 185/60/15
İsim ve Şehir: Konya

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti MaYuCeL » 15 Mayıs 2010 13:59

Devrim demiş ki:Nasıl yani, anlaşılmadı? :) Nerem dolgun kız? :D :D

Araban abi araban...
MaYuCeL
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1158
Kayıt: 01 Mayıs 2010 09:08
Konum: İzmit/KOCAELİ
Marka & Model: ClioIII Faz2 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 87 hp
Kilometre: 82000
Yakıt: P.O.
Lastik Markası: Kumho 205/50 R16
İsim ve Şehir: Muhammet - KOCAELİ

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti MaYuCeL » 15 Mayıs 2010 14:15

:)
Aha site de neler oluyor yahuuu? :)
MaYuCeL
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1158
Kayıt: 01 Mayıs 2010 09:08
Konum: İzmit/KOCAELİ
Marka & Model: ClioIII Faz2 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 87 hp
Kilometre: 82000
Yakıt: P.O.
Lastik Markası: Kumho 205/50 R16
İsim ve Şehir: Muhammet - KOCAELİ

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti MaYuCeL » 15 Mayıs 2010 14:20

Neyse ben ufak ufak kacayımm. Aksama gelirim. Hafa sonu kontrolüne gideyim bari. Bakalım insaatlarda neler oluyor. Sitede olan olmus artık, bari insaatları kacırmayalım... :)
MaYuCeL
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1158
Kayıt: 01 Mayıs 2010 09:08
Konum: İzmit/KOCAELİ
Marka & Model: ClioIII Faz2 Extreme
Motor Tipi & Gücü: 1.5 dCi 87 hp
Kilometre: 82000
Yakıt: P.O.
Lastik Markası: Kumho 205/50 R16
İsim ve Şehir: Muhammet - KOCAELİ

Re: Herkese Merhabalar Clio hakkında sorularım var...

İleti impossible » 15 Mayıs 2010 15:25

erim demiş ki:
impossible demiş ki:
hasan demiş ki:erim bey fiyat olarak ne düşünüyorsunuz aracınıza


valla 27 falandı galiba hasan..

erim bu arada burda, yani antalya da bi araba gördüm, seninkinin üst versiyonu :o


Benim araç dinamik
Abi benimkinin bir üst versiyonu aslında yok.. teknoloji paketi ekletmişse vardır :) Ama üzerinde konfor paketi olması lazım...

Arkadaşlar haziran sonu 26bin e falan satacağım sanırım...


erim gördügüm arabada komple cam tavan var, megane II hb lerdeki gibi, süper bişi!!!
impossible
YARBAY
YARBAY
 
İleti: 1451
Kayıt: 21 Ekim 2009 12:45
Konum: ..her daim güney
Marka & Model: Clio DynamiqueTomtom
Motor Tipi & Gücü: 3 x 1.5 dCI 85 hp
Kilometre: 0
Yakıt: değişken
Lastik Markası: Continental
İsim ve Şehir: murat - nazilli > bodrum > antalya


Sonraki

Sıfır Araç Alımı

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir